maandag 22 maart 2010

Een kilootje minder...

Vanaf vandaag sta ik op dieet. Om mezelf te motiveren en wat bij te houden wat ik binnensmokkel, heb ik een dieetdagboekblog gemaakt. Je kan het hier vinden. Wat je ook denkt, deze blog blijft bestaan hoor!!!

From this day on I'm on a diet, I made a blog about my journey to lose some weight. It will only be written in Dutch, but if you want, you can still check. Offcourse this blog won't be deleted, but this is my hobby blog, no need to put everything here.

7 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

denken aan mooie dingen en ik zal je helpen

Ineke zei

Wat moedig van je! Heel veel succes! Leuke dingen (handwerken bijvoorbeeld) doen helpt vast om vol te houden.

Anoniem zei

Heel veel succes Babs!!

Wat is je blog mooi en breed geworden!!

Hoeveel kilo's wil je kwijt?

Groetjes en heel veel sterkte!

Dani - tkdchick zei

Good luck Babs, its a tough journey loosing weight, but it can be done!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Heel veel succes Babs , de motivatie is heel erg belangrijk !

Aussie Stitcher zei

Good luck with your weight loss journey.

Miriam zei

Succes! Ik zou ook nodig moeten starten, maar ik wacht tot zeker na de pasen.

Groetjes en fijne paasdagen!
Miriam