zaterdag 26 maart 2016

Easter bunny

De paasklokken zijn geweest. De bak die ik aan mijn oom gevraagd had om vuilzakken in te zetten is af en geplaatst. En ik vond het zo kaal en dus zijn er bloemetjes bij gekomen. Deze heb ik van mama gekregen en hebben we deze middag geplant. Een tuin hebben we hier niet, maar zo hebben we toch een klein geveltuintje. Ik ken niet alle namen van de bloemen meer maar ik heb tijm, rozemarijn, bieslook, lavendel, viooltjes en paasbloemen staan en dan de andere die ik vergeten ben.

My uncle made the box I asked him to make to store our garbage and I found it a bit boring without anything. So I wanted flowers. We don't have a garden but this is our little pavement garden. My gave me the flowers and the pots for easter and together we planted them. I don't remember all flowers anymore we planted but I have easterflowers, thyme, rosemary, chive, lavender,...

4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

geniet er maar van ah ja er is een witte margriet ook

bysaramsades zei

prachtige bloemen

zenuwpees zei

Mooie decoratie groetjes Marie-Claire

Carolien zei

Het ziet er gezellig uit met al die bloemen!

Groetjes, Carolien