zaterdag 18 februari 2017

When one door closes...

Twee weken geleden ben ik samen met nog een paar andere collega's op het werk ontslagen wegens reorganisatie. Eerst compleet van streek maar nu heb ik even de tijd om te kijken wat ik wil doen. Ik wil de zorg uit en eventueel kijken om terug naar school te gaan en te combineren met deeltijds werk. Maar dat moet ik nog bekijken.
En het was de druppel voor een nieuwe start. Na maanden debatteren of ik Crab Apple zou starten of niet ben ik er aan begonnen. Ik ben iets anders gestart dan ik met Witching Hour bezig ben. Ik ben een soort van cross country aan het doen. Niet over het volledige blad een volledig kleur ineens maar gewoon hoe ik er zin in heb.

Two weeks ago some of my coworkers and I got fired at our job because of reorganisation. First I was completly upset but now I want to take the time to see what I want to do. I want to get out of healthcare and would look to go back to school and that combined with a parttime job or so.
And it was a the drop to start a new piece. After months of debating wether I would or wouldn't start Crab Apple I just started it. I'm working on it a little different then I do on Witching Hour. I'm doing a sort of cross country, not over the whole Page but like I want.

25 count evenweave, Zweigart Storm Grey, 1 over 1




2 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

super he, en dan vandaag nog bloemetjes gekocht, alleen is mijn 4de pagina nu nog niet klaar

zenuwpees zei

Spijtig van je werk neem rustig de tijd om na te denken wat je wil doen en ondertussen kan je met handwerken bezig zijn.
Mooi begin van je borduurwerk