woensdag 15 augustus 2018

Such a bad blogger...

Mijn laatste post dateert van mei dus ik ben niet zo goed bezig als blogger. Maar ik heb er mijn redenen voor. Eerst en vooral ga ik vanaf september naar school om verpleegkundige te worden. Ik ben al een zorgkundige en ik merkte bij het poetsen van huizen dat ik de verzorging wel hard miste. De druppel was een aanval van mijn pindanotenallergie.  Dus vanaf 3 september zit ik terug op de schoolbanken. Het zullen 3 zware jaren worden want om het te kunnen betalen moet ik in het weekend werken. Dus 3 jaar zonder een vrije dag. Ik hoop natuurlijk af en toe nog wat te kunnen borduren tussen het studeren en werken door. 

Dus vanaf september ga ik wat meer proberen bloggen maar ik kan natuurlijk niks beloven. Mijn doel om Witching dit jaar af te krijgen ligt namelijk aan de kant. 

Tiger cosy on the stairs/Tiger schattig op de trap


My last post was in May so I'm not a good blogger. But I have my reasons for it. First of all in September I'm going back to school to become a nurse. I'm allready an assistant nurse and while cleaning other people's houses I noticed how hard I missed the caring. The final straw was a huge shock with my peanutallergy. So starting September 3 I'm back on the school benches. It will be 3 very hard years because in order to pay for it I have to work every weekend and schoolholiday. So 3 years without a free day. I hope to be able to stitch a bit between work and stitching.

So I'm going to try and blog a but more but I can't promise anything. My goal to finish Witching this year won't be done I guess.




Ik ben nu bezig aan pagina 32/42 en die is bijna halfweg. Pagina 37 tot 42 zijn maar 1 rijtje hoog dus die zet ik er meteen ook in.

Er moet nog een heel klein stukje kaart geborduurd worden en dan is het enige wat nog volgt de tafel en de kandelaar.

I'm working on page 32/42 and that one is almost halfway. Page 37 to 42 are only one row high so I'm putting those in right after the page above it.

There is only a very small piece of map left and then there is just the table and the candlestick left.


Love, Babs



5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

je borduurwerk zal minder vlug klaar zijn, het is wel mooi
en dat studeren zal ook wel lukken

borduursaramsades zei

Veel geluk met studeren het lukt je wel, en kwa bordueren gaat een beetje later klaar zijn maar je werkdroom gaat voor.
Heb je even tijd dat telt ieder kruisje hoe weinig ook ;-)

Anoniem zei

Wow dat worden wel 3 hele pittige jaren inderdaad!! Super veel succes en elk kruisje telt denk ik altijd maar. Je borduurwerk word echt heel erg mooi!

Michelle zei

Dit zal zeker even wennen zijn, maar je gaat er iets heel moois voor terug krijgen. Heel stoer van je dat je weer terug gaat naar de schoolbanken! Heel veel succes en tot je volgende update! Ze wordt wel erg mooi zeg..

Annet zei

Succes met de studie!