maandag 18 november 2019

Ghost busters...

Pagina 11 en 12 zijn inmiddels ook klaar. De geest is heel goed te zien nu alhoewel ik vaak mijn twijfels had met de kleuren. Ik heb heel wat vorderingen gemaakt met een opdracht in een borduurgroep. Ik heb 20 keer moeten rollen om een 1 te rollen en elk ander nummer moest ik een aantal steken doen, hierdoor heb ik meer dan een pagina afgekregen in twee weken.

Voorlopig gaat Times Up even in de kast en is het tijd voor Crab Apple.




Page 11 and 12 are ready aswell. The ghost can be seen very well even though I had my doubts with the colours often. I made a lot of progress because of a stitching group. I had to roll 20 times before I rolled a 1 and each other number I had to stitch a certain amount of stitches, because of this I managed to stitch more than a page in 2 weeks.

For now Times Up will be bagged and I will take out Crab Apple.

Love, Babs

4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

het lijkt wel of ze boos is, omdat je niet verder aan haar werkt

Christine Williams zei

What lovely progress you've made! You are right, the ghost can easily been seen & it's kind of eerie looking. Looking forward to seeing your before & after on crab apple.

Elisa zei

Wouw wat is ze toch mooi zeg, en ben ook wel erg benieuwd weer naar je Crab Apple.

Nina Hobbysite zei

Je borduurt snel zeg. Benieuwd weer naar je andere werk.