maandag 23 maart 2015

The rainbowbridge

Er is ondertussen heel wat gebeurd. Mijn lieve kleine borduurpoes Touche is naar de regenboogbrug gegaan en wou een tijd niet meer borduren. Het zit namelijk zo, van zodra ik aanstalten maakte om mijn borduurwerk op te pakken zat ze klaar op mijn schoot, altijd. Ik heb ze begin deze maand moeten afgeven.

Lots has happened in a while. First my sweet stitching cat Touche went to the rainbowbridge and I didn't wanted to stitch anymore. Why? The moment I tried to take my stitching piece she was trying to get on my lap and stayed there, always. I had to let her go at the beginning of the month.

Maar gelukkig was er Robin, een meid van mijn leeftijd uit Nederland die ik in een Haed groep op facebook heb leren kennen en waar we al enkele maanden bijna elke dag borduurkransjes via whatsapp houden. Theetje, borduurwerk, whatsapp en kletsen/borduren maar. Dit weekend hebben we mekaar in het echt gezien en het was superleuk.

But luckely there was Robin, a girl of my age from The Netherlands who I met in a Haed group on facebook. We whatsapp for a few months allready and stitch and talk for almost everydat together. I met her in real life this weekend and it was superfun.

4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

je kan je poes nog altijd komen bezoeken en werk gaat goe vooruit

Nina Hobbysite zei

Toch een mooie update. En gezellig samen met een vriendin borduren.

Tania zei

Veel sterkte met het verlies van je poes. Ik kan het me voorstellen, dat het een gemis is bij het borduren nu. Eén van onze drie katten komt ook altijd bij mij zitten als ik borduur.

Jan Gartlan zei

So sad for your loss. Witching Hour looks amazing