zondag 8 januari 2017

A celtic knot

Een beetje laat, maar dit is mijn eerste berichtje van 2017, dus ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2017.

A bit late, but this is my first 2017 message, so I want to wish everyone a happy and healthy 2017.



Nog een beetje doorsteken en op de volgende pagina komt zijn volledige gezichtje er op. Nu begint het boek meer en meer te voorschijn te komen. Het gekke is dat ik pas zie wat er gebeurd na een foto.

A little more stitching and on the next page I will have his full face. Now the book gets a bit more shape. The weird thing is that I don't see what I'm stitching until I take a picture.

Love, Babs

4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

vind het super mooi

bijsaramsades zei

het wordt echt mooi

Natascha Kooijman zei

Dat is op de één of andere manier zeker zo.. Ik heb dat ook vaak, dat ik het meer zie op een foto. Héél gek is dat.
Je werk is schitterend.

Guusje, zei

Hij wordt prachtig. En heel herkenbaar dat je op de foto meer zoet gebeurd mij ook vaak.