dinsdag 25 juli 2017

Automne finished




In september 2014 ben ik aan deze gestart en vandaag is hij eindelijk af. Niet dat ik zo lang er aan gewerkt heb, maar hij vloog telkens weer in de kast. Zaterdag heb ik beslist dat hij af moest dus geen andere borduurwerken tot nu.

De franse knoopjes zijn vervangen door kraaltjes en de kruissteekjes bij de egel heb ik veranderd door blauwachtige kraaltjes om de regen voor te stellen. Jammer genoeg zie je het niet goed door het licht.


In September 2014 I started this one and finally finished it today. Not that I worked on it for so long or that it was so hard, but it kept ending up in the closet. Saturday I decided it had to be finished so no other cross stitch pieces in between.

The french knots I changed for beads and the cross stitches near the hedgehog I have changed with blue shimmer like beads to represent the rain. Sadly you don't see it well because of the light.



Automne door Madame Chantily, een Italiaanse ontwerpster
Automne by Madame Chantilly, an Italian designer


Ik heb mijn patroon van bij het Gaerenhuys in Gent, maar de ontwerpster heeft ook een Etsy winkel.
My pattern comes from the Gaerenhuys in Gent, but the designer also has an Etsy shop.


Love, Babs

4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

moeten bij jou de kasten leeg zoveel op korte tijd af gewerkt

Guusje, zei

Wat is hij mooi geworden de herfstkleuren ik hou ervan.

zenuwpees zei

Heeeeeeeeeeeeeel mooi borduurwerk
Groetjes
Marie-Claire

Our photos zei

Mooi borduurwerk!