vrijdag 2 november 2018

November

Het is alweer november, de tijd lijkt te vliegen. Ik ben nu bezig met mijn eerste stage in de opleiding en een groot deel is herhaling omdat ik al een zorgkundige ben maar ik probeer mijn best te doen. We hebben ook hopen toetsen en taken plus de combinatie school en werk is niet altijd zo eenvoudig. 

Ik heb nu voor de tweede keer sinds begin september een dagje geborduurd en ik moet zeggen, ik mis het zo hard maar bijna elke avond ben ik taken aan het maken of aan het leren voor toetsen. En de toetsen zijn niet mis... begin maar eens elke ader in je lichaam te benoemen. Daarom ben ik ook des te blijer dat er een pagina af is en dan gaan we maar gelijk door naar de volgende als we toch even tijd hebben.







It;'s November allready and time seems to fly. I'm on my first internship and a huge part is not so new for me because I'm allready an assistant nurse but I'm trying to keep up. We also have a lot of tests and tasks plus the combination of school and work isn't always easy.

Since September this is my second day of stitching and I must say I miss it so hard but almost every evening I'm working on stuff for school. The tests aren't easy too, start to name every vein in your body. That is why I'm so happy I finished a page and offcourse while I have some time I just continued to the next one.

Love, Babs

7 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

weet wel dat je borduren erg mist, maar je bent super goed bezig
ben heel fier op u, je borduurwerk is super

Jane McLellan zei

You don’t have much more to do, so I hope you can find the time for it, it’s magnificent.

Michelle zei

Jammer dat je minder tijd hebt om te borduren, maar je krijgt er straks ook iets moois voor terug, een diploma. Lijkt mij pittig om alles te combineren inderdaad! Maar je borduurwerk wordt echt prachtig!

Anoniem zei

Soms kun je helaas niet zoveel borduren als je zou willen, maar oh wat word dit werk toch prachtig!!

borduursaramsades zei

Dit werk wordt echt prachtig.
Ieder kruisje helpt ;-)

Kan het heel goed geloven da je het mist. Maar denk zo na je diploma ga je nog zo fier zijn da je werk hebt erdoor en kan je dubbel en dik genieten van je borduurwerken

Kleintje zei

Heerlijk om zo nu en dan een borduurdag in te kunnen plannen! Ontspannen tussen alle stages, opdrachten en werk is ook belangrijk ;-)
Heel veel succes met de opleiding!

Suzanne zei

Je borduurwerk wordt prachtig. Ik heb je blog doorgelezen en er staan hele mooie borduurwerken tussen. Ik hoop dat je snel wat meer tijd hebt om te borduren.