woensdag 19 december 2018

Plans for 2019?




Terwijl iedereen plannen maakt voor 2019 maak ik er nu eens geen. Ja, je hoort het goed, geen plannen voor 2019. Behalve school natuurlijk. Maar waar ik vorig jaar nodig mooi het plan had om Witching Hour in 2018 af te krijgen weet ik dat het met school niet lukt. Misschien raakt hij af dit jaar, maar nee, ik plan het niet. Als hij af raakt dit jaar, goed, indien niet is er altijd 2020.

Ik heb wel 1 plan: een stash diet. Ik koop dus niks bij om te borduren tenzij ik het nodig heb om een project af te werken. Ik heb een hoop patronen en kits en patronen die klaar zijn om verder te werken. Maar er wordt dus geen nieuwe HAED klaar gezet om te borduren.

 While everyone is busy making plans for 2019 I'm not making any. Yes, you hear it right, no plans for 2019. Except school ofcourse. But last year I was planning to finish Witching Hour in 2018 I know it won't be possible with school. Maybe this year, but no, I'm not planning it. If it gets finished it's good, if not, well maybe 2020.

There is one plan: a stash diet. I don't buy anything new to stitch unless I need it to finish a project. I have a ton of patterns kitted and kits that can be finished. But I won't kit a new HAED.


Laat ik even opsommen wat ik allemaal nog klaar heb om af te werken.
Let me sum up what I still have to finish.

1. Witching Hour (Haed)
page 36/42

2. Crab Apple (Haed)
2/18 pages


3. Father of Kittens
4. Mother of Cats
2 custom made patterns by Borduurbloempje/2 op maat gemaakte patronen door borduurbloempje

5. Printemps by Madame Chantilly

6. Hiver by Madame Chantilly


7. Ete by Madame Chantilly

8. Gallline by Madame Chantilly


9. Trick or treat fairy by Nora Corbett


10. Kitty Litter by Dimensions

Ik denk dat dit ze allemaal zijn en zeg nu zelf, hier kan ik nog een tijdje mee verder?

I think these are all my kitted, and be honest, this will keep me going for a while don't you think?

Love, Babs







4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

ben benieuwd of het zal lukken, om niks nieuws te kopen

Nina Hobbysite zei

Mooie borduurwerken om aan te werken. Ik maak zelf geen plannen. Zie het wel, het is hobby.

Michelle zei

Het zijn inderdaad een boel, prachtige werken waar je nog wel een tijdje mee vooruit kan! Ik plan niet echt wanneer iets af moet of mag zijn. Maar met ontwerpen van HAED"s doe je dat voor mijn gevoel ook minder snel omdat het zulke grote klussen zijn. Voor het nieuwe jaar ga ik verder met de Fall Fairy en Liberate Me.

Jeetje zei

Leuk idee om je voorraad te laten zien. Misschien doe ik dat ook wel in een berichtje. Ik heb zoveel patronen en toch pas weer eentje bij gekocht en twijfel of ik weer ga meedoen met een SAL....