woensdag 2 januari 2019

The first post...

Het eerste blogje van het nieuwe jaar. en ik wil iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen. Natuurlijk ook met veel tijd om te knutselen, borduren en andere dingen maar dat kies je zelf maar ;-)

The first blog of the new year and I want to wish everyone a healthy and happy new year. Offcourse with a lot of time to craft, stitch or other things you wish for ;-).



Met de feestdagen heb ik gewerkt maar ik heb ook gezorgd voor een beetje borduurtijd. Het ging redelijk snel omdat er niet zoveel kleuren zijn en het af en aanhechten dus beperkt bleef. Ik heb dus een heel aantal steekjes kunnen zetten.

With the Holidays I worked but I also made sure I had some time to stitch. It went really fast because there aren't much colours left and the thread changing was limited. I was able to put quite some stitches in.

Al was het soms niet eenvoudig om mijn borduurplekje te claimen...

But it wasn't always easy to claim my stitching spot...


Zeg nu zelf, hoe kan je hem nu weg jagen?

How can you shoo this one away?


En ja, het stash dieet is mislukt... of niet? Oordeel zelf maar...
Van mijn schoonmoeder kreeg ik geld om iets leuks te kopen op Kerstmis maar vriendlief kent mij al redelijk goed dus ik kreeg orders om er nu al iets leuks van te kopen voor ik het aan de boodschappen spendeer. Dus we zijn samen gaan kijken, hij wil graag Times Up van Lisa Parker geborduurd zien. Het patroon had ik al en we zijn in mijn stock van garen gaan zoeken naar wat ik al had. Er moesten nog 73 strengen gekocht worden en deze zijn op oudjaar binnen gekomen. 

Ik ga hem wel nog niet meteen starten, ik heb Witching nog niet af en ik heb nog een aantal andere werken klaar staan.

And yes, the stash diet has failed... or not?See for yourself...
My mother in law gave me some money for Christmas to buy myself something nice but the fiancee allready knows me very well so he said I had to buy something nice now before I spend it on groceries. So we checked together, he wants to have Times Up from Lisa Parker stitched. The pattern I allready had and we went looking in my stash what I allready had. 73 skeins needed to be bought and these arrived on New Years Eve.

I'm not going to stitch it yet, I don't have Witching finished yet and I still have some other project ready to stitch.



Love, Babs






4 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

je gaat wel vlug, en normaal dat poes erbij ligt hij wil ook aandacht
ben wel benieuwd hoe lang je het nog kan uithouden voor je gaat beginnen aan je nieuwe werk

Anoniem zei

Wat ga je opeens snel en wat wordt hij mooi. Dat nieuwe werk oh wat gaaf ben heel benieuwd!

Natuurlijk nog de beste wensen voor 2019

Natascha Kooijman zei

Wat een mooi stuk zeg. Wauw. Die heb ik nog nooit gezien van Haed. Practige details.

Faith... zei

Looks so close to a finish! I wouldn't call that a Stash Diet failure. It is like she gave you a gift of floss and kept you on your diet!

Happy New Year!