dinsdag 29 januari 2019

January...


Januari was een drukke periode. Stages, taken, examens... De uitslag van deze laatste kreeg ik vandaag binnen. Als ik niet zou gebeld worden vandaag tussen 9 en 10 deze morgen dan zou ik er door zijn. Ik kreeg geen telefoontje dus ben ik waarschijnlijk geslaagd. De punten kom ik donderdag te weten. 

Gisteren was geen aangename dag. Toen ik met mijn auto de baan op ging ben ik van de weg gereden door een vrachtwagen, gelukkig is alleen de auto kapot en ben ik niet gewond behalve wat rug en nekpijn.

Vandaag heb ik dus een beetje geborduurd naast het wegwerken van de was. De was is nog niet klaar en Witching ook nog niet. ;-) Ik ben eerst een volledig kleurtje in de pagina aan het stoppen en dan op naar het volgende kleurtje.



January was a busy period. Internship, tasks, exams... The result of the last one I got in today. If they didn't call me between 9 and 10 AM this morning I would pass. I didn't got a call so I assume I passed. I will know my points on Thursday

Yesterday wasn't a fun day. When I went with my car on the road I got hit by a truck, luckely it's just the car that is broken and I'm not hurt except for pain in my back and neck.

I have stitched a bit today together with trying to get all the laundry done. The laundry isn't finished yet, but Witching isn't finished either. First I'm doing one colour in the whole page and then afterwards another colour.

Love, Babs

7 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

gelukkig dat het alleen de auto is
probeer maar wat te ontspannen met je borduurwerk

Kleintje zei

Gefeliciteerd met het behalen van alle opdrachten en stages!
Flink schrikken zo'n aanrijding! Gelukkig alleen blikschade. Hopelijk heb je al snel minder last van je nek en rug. Nu lekker ontspannen met the Witching

Jane McLellan zei

Good that you weren’t hurt in the accident and have passed your exams. The embroidery will wait until life is less busy, though I know you’re so close to finishing you want to get it done!

Anoniem zei

Oh gefeliciteerd en gelukkig zeg dat je niet echt iets hebt. Al is dit wel schrikken hoor, van de weg gereden! Brrr.

Je borduurwerk wordt erg mooi, ben benieuwd hoe ze verder groeit aankomende tijd.

Lesley zei

If you have pain in your back and neck, you should definitely go and get checked out by the hospital........just to be sure there’s nothing seriously wrong.

Faith... zei

Sorry to hear about the incident with the truck. Thankfully it was not worse that it was and I hope you are feeling better now.

Witching looks great!!

Nina Hobbysite zei

Gefeliciteerd dat je geslaagd ben.
En wat eng, zo van de weg gereden worden.
Daar moet je echt wel even van bijkomen.
O je borduurwerk schiet zo op. Erg mooi!