vrijdag 4 november 2011

A yummie present...


Een verjaardagscadeautje met 2000 recepten... nee, ik ben geen vegetarier, maar ik word soms gek van wat ik nu weer ga maken. Ik eet graag pompoenen, knolselder, pastinaak en alle andere soorten groenten, er zijn heel weinig groenten die niet lust of niet graag eet (rooie kool, bah), maar soms steekt het echt wel eens tegen dat het weeral pompoensoep, erwten met wortelen of gewoon knolselderpuree is. En groenten op zich zijn natuurlijk heel lekker. En ik vind dat vegetariers veel creatiever omspringen met groenten dan vleeseters. En vanaf nu komt er elke week iets vegetarisch op tafel. Ik was al enkele maanden aan het zeuren voor dit boek en nu heb ik het eindelijk. Net op tijd, want morgen word ik er 25...

A birthday present with 2000 recipes... no, I'm not a vegetarian, but cooking drives me crazy these days. I love to eat a lot of vegetables, like pumpkin, celery,... there aren't many vegetables I don't like (bah red cabbage), but sometimes it's annoying that you only cook pumpkinsoup, mashed celery potatoes or just carrots and peas. Vegetables are very good on their own, but vegetarians are more creative with them then I am. And from today, every week I will make something vegetarian. I was asking for this book since a while and now I finally have it. Just in time, cause tomorrow I'll be 25...

Love, Babs

11 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

wens je een gelukkige verjaardag toe en veel kookplezier

sarams87 zei

Veel kook en uit probeer plezier.

een hele gelukkige verjaardag, maak er een leuke dag van

Tania zei

Alvast een hele gelukkige verjaardag en smakelijk!

zenuwpees zei

Een Heeeeeeele gelukkige verjaardagvan ons allemaal.Marie-Claire

Marleen zei

Van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag! geniet van je dag en veel plezier met je kookboek!

Michelle zei

Gefeliciteerd met je verjaardag ^_^ Het lijkt me een erg leuk boek, plaats je er ook af en toe een logje over?

Liefs Michelle

Pauline zei

Gefeliciteerd!
En het lijkt me een erg mooi boek.
soms koop ik ook wel eens een vegetarisch kookblad, wat jij zegt: meer creatief met groente!

Carin zei

Oh meis ik ben te laat maar ik kom je nog even feliciteren. Hopenlijk heb je een geweldige dag gehad. Dat boek is volgens mij een ware schat met goede recepten !!

Sarah zei

Te laat... - maar hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad :)! Ben benieuwd naar wat je klaarmaakt uit de dikke vegetarier!

Jo who can't think of a clever nickname zei

Sorry I missed your Birthday! I'm so behind on my blog reading.
Hope you had a lovely day now you must change your profile text!
The weird thing is, the next blogger in my reader is also celebrating her Birthday on the same day as you!
What are the chances of that? Serendipity indeed!

Unknown zei

Wat prachtig, en gefeliciteerd