maandag 29 februari 2016

Needleminders...

Van Corine kreeg ik deze 2 prachtige needleminders. Ik had nog nooit met needleminders gewerkt en stak mijn naalden altijd in de zetel of mijn broek (eerder prikken in mijn billen) en ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind werken. Ik ben er nog niet helemaal aan gewend en stop nog vaak een naald in mijn broek maar ze zijn superleuk.

Corine gave me these two beautiful needleminders. I had never worked with them before and putted my needle in the sofa or my pants and I have to day they work nicely. I'm not really used by it yet and still put needles in my pants occassionaly but they are quite useful.

Je kan haar groep op facebook vinden.
You can find her group on facebook.

https://m.facebook.com/groups/166151550432603

2 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

zijn dat magneten

Nina Hobbysite zei

Ze zijn mooi en lijken mij ook erg handig. Ik prik inderdaad ook in de bank of in mijn spijkerbroek bij het pakken van nieuw garen. Slechte gewoonte als ik er zo over nadenk.