maandag 9 september 2019

September...

De tijd gaat snel, we zijn al september. Wennen op het werk is gebeurd en er was na het werk ook wat tijd om te borduren. Sinds de vorige keer heb ik 2 pagina's klaar, waarvan eentje net vers van de naald.

De herfst komt weer in het land en dus ook weer knus onder een dekentje kruipen. Ik dacht eerst om na deze pagina een ander werkje even te nemen maar nu ik zie wat er aan komt blijf ik nog wel even aan Times Up werken.





Time goes fast. I got adjusted to work and after work there was some time to stitch. Since the last blog update I finished 2 pages and one is just fresh from the needle.

Autmn is coming to town again so there is nothing against cuddling under a blanket. First I tought to work on another WIP but now I see what comes on the next page I don't want to switch.

Love, Babs

5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

er is al een oortje gemaakt
en nee ik zou ook nog wat aan times up werken

The Rabbit zei

Wouw ik vind het toch wel super schattig al dat oortje!

Kleintje zei

Wat een leuk patroon! En zoveel detail al te zien.
En nee, ik zou ook lekker hieraan door gaan!

Guusje, zei

Het ziet er weer mooi uit en ja ik zou hier ook even verder mee gaan.

Nina Hobbysite zei

O oor is al zichtbaar! Volgende pagina wordt zo leuk.