donderdag 10 oktober 2019

Page 9...


Pagina 9 is ook terug uit de naald gekropen en ondertussen werk ik aan pagina 10. Het is zo leuk om de kat te zien verschijnen. Vaak vraag ik me af of de kleuren die ik er in stop wel juist zijn maar als je dan een foto neemt en ziet hoe het wordt dan voel je je fantastisch. De ogen zijn wel een stuk minder gedetailleerd dan Witching maar hij kijkt je recht aan.



Page 9 just came off the needle and I'm working on page 10. It's so nice to see the cat appear. Often I wonder if the colours I'm putting in are on the right place or even the right colours but if you take a picture and see the results you feel fantastic. The eyes are less detailed than it was with Witching but it looks like he is watching me.


Ik heb ook een dieptepunt of beter een hoogtepunt bereikt qua gewicht. Net geen 130 kg en dat kan niet meer zijn. Sinds een paar weken ga ik terug naar Weight Watchers, combinatie app en cursus. Elke donderdag ga ik naar de cursus als mijn roulement het toelaat en tot nu toe ben ik 5,1 kg kwijt. Deze avond moet ik nog gaan en ik hoop dat er terug wat af is.

I also reached a low point or should I better say a high point with my weight. Almost 130 kg's and that is not right anymore. Since a few weeks I'm going back to Weight Watchers, a combination of the app and the workshops. Every thursday I go the workshop, if my work schedule allows it and so far I lost 5,1 kg's. I still have to go this evening and I hope I lost some more.

Love, Babs



6 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

ze kijkt wel lief, en je gewicht dat zal ook wel lukken, je hebt trouwens mooie verwachtingen

Jane McLellan zei

A little disconcerting to have the cat staring at you from now on. You’re making good progress!

Jeetje zei

De kat wordt echt al mooi. En heel veel succes bij de Weight Watchers, ik heb er goede verhalen over gehoord.

Natascha Kooijman zei

Die ogen zien er toch prachtig uit hoor. Ik vind er zat detail in zitten. De details zullen er ook aan liggen of bij het andere werk de kat groter is. Dan krijg je al meer steken in de ogen.
Maar dit is perfect.
Succes met de weightwatchers. Ik ga daar niet heen. Ik weeg zelf 123 kilo en er moet ook heel veel af bij mij.
Maar ik kan de motivatie niet opbrengen.

The Rabbit zei

Wat wordt je borduurwerk toch mooi en wat stoer en knap dat je weer bezig bent met wat gewicht te verliezen.

Nina Hobbysite zei

Prachtig wordt je borduurwerk! En goed bezig met je gewicht.