maandag 6 september 2010

Bottom of the Garden 4

Update 4 van Bottom of the Garden, nu kan je al wat meer blauw zien. Het blauwe is de derde rand, na de marmeren roze buitenrand en de zwarte smalle rand. Behalve terug een marmer effect zie je niet zo heel veel.

Ik wou dat ik wat meer kon borduren of gewoon sneller.

Update 4 from Bottom of the Garden, you can see a bit more blue now. The blue part is the thirth band, after the pink outer band and the black one. Except a marble effect, there is not much to see yet.

I wish I could stitch more, or quicker.




Love, Babs

14 opmerkingen:

Cole zei

You've made great progress, good job!

zenuwpees zei

heel mooi babs nu zien we al iets groetjes marie-claire

Elisa zei

Het word erg mooi, je moet behoorlijk geduld hebben maar dan krijg je ook iets.

Pauline zei

Toch al een aardig stuk gedaan hoor!
En met zoveel kleuren...dat valt niet mee!

Corina zei

Oef, dapper hoor, lijkt mij nogal frustrerend, je ziet nog niet heel veel tevoorschijn komen en toch gebruik je al heel veel kleuren... Maar je schiet al best op, 't zal nu toch wel niet zo lang meer duren voor de afbeelding tevoorschijn komt?

Michelle zei

Erg mooi dat die kleurjes zo in elkaar overlopen.
Je denkt misschien dat je voor de meter niet opschiet maar als je van dichtbij kijkt..
erg mooi word het.

sandra zei

Je hebt toch al veel gedaan.
Met zoveel kleuren.
ben al benieuwt naar de rest.

groetjes sandra

Miriam zei

En toch ben je al goed opgeschoten!

Groetjes
Miriam

Esther zei

Veel gedaan hoor met al die verschillende kleuren!
Mooie heldere kleuren en ben erg benieuwd naar je volgende updates.
groetjes

Erna zei

Geweldig toch, ik heb grote bewondering voor je, zo'n groot project
Liefs
Erna

Unknown zei

Wat een groot karweitje zeg, zoveel effen vlakken! Tja, denk dat we allemaal wel supersnel zouden willen borden! Hihi, dan zouden we sneller ergens nieuw aan kunnen beginnen. Bedenk maar zo, nu zit er in ieder geval veel liefde in.
Ik ben weer met wat nieuws bezig. Niet dat ik borduren heb opgegeven, maar dat komt tzt wel weer. Ben nu lekker aan het patchworken geslagen. Erg leuk. Mijn moeder doet het al jaren, en nu ben ik ook gepakt door het virus. Eerst maar wat kleine prutsels maken om te oefenen!

Groetjes, Marcha

Cassle zei

Very wonderful, Babs!!! I'm currently having 3 WIPs right now.. HAED QS believe- galbreth, Cloister in sunlight - timelessimagesinthread, and dimensions wish.. I don't have too much time for stitching lately, but thanks for the photo update, they're so beautiful and inspiring!

Gerda zei

Hoiii Babs ik kom hier ook eens piepen.... petje af hoor om met zo 'n groot project te beginnen!!!

Je Summer Fairy wordt schitterend, ik ben benieuwd naar meer en ik ga je zeker blijven volgen!!!

Liefs...

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Het wordt super mooi Babs ,dat zie je nu al aan de kleuren ,ik vind dat je toch behoorlijk vlug gaat hoor .... maar ik snap het wel de drang om steeds meer te zien verschijnen is zo groot dat je wou dat je naald erdoor kon vliegen ;) !