woensdag 5 januari 2011

It's so difficult, that I could use some help...

Vorig jaar heb ik de Summer Fairy van Joan Eliott uit de Cross Stitch Collection geborduurd, dit jaar wil ik er zeker nog eentje borduren. Ook de godinnen vind ik prachtig, maar om het mezelf makkelijk te maken (en omdat hier Kreinik, Mill Hill beads en zo niet echt verkrijgbaar zijn) wacht ik tot Polstitches de rechten heeft om het volledige pakket te verkopen. Dus voorlopig enkel en alleen de fairies. Polstitches maakt prachtige handgeverfde stoffen, die ook in het magazine staan, en na 6 of 7 maanden mogen zij een volledig pakket met patroon, stof, DMC, Kreinik en Mill Hill beads verkopen. Het mag misschien een luie manier zijn, of misschien erg omdat ik wacht tot ze alles uitgebracht hebben, maar ik vind het beter zo. Ik bestel toch sowieso de stof bij Polstitches. Minder verzendingskosten ook.

Trouwens, ik heb vandaag ook mijn abonnement op de Cross Stitch Collection vernieuwd, dit keer voor 2 jaar.

Last year I stitch Joan Eliott's Summer fairy from the Cross Stitch Collection, this year I want to stitch another one. The goddesses are lovely aswell, but to make it easy for myself (en because Kreinik and Mill Hill beads aren't really sold here) I wait till Polstitches has the rights to kit them up. So for now, just the fairies will do. Polstitches makes very nice handdyed fabrics, which are used in the magazine aswell, and after 6 or 7 months they have the rights to sell a full kit with pattern, fabric, DMC, Kreinik and Mill Hill beads. It might be a lazy way, or bad that I have to wait till they are allowed to, but I like it better this way. I order the fabrics with them anyway. And the postage costs are less aswell.

By the way, I renewed my subscription for the Cross Stitch Collection aswell, this time for 2 years.


Wat is nu het probleem? Ik kan niet kiezen welke de volgende wordt, dus welke zou jij kiezen?

What's the problem then? I can't choose which one to be next, so which one would you choose?

Will it be Spring...

Autumn...

or Winter?


Love, Babs

28 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

alle 3

Pauline zei

Winter vind ik erg mooi!
Maar misschien is de lente beter....want je moet nog beginnen en meestal heb je als het voorjaar wordt geen zin meer in winterse taferelen!
en je hebt groot gelijk dat je wacht tot er een pakket is hoor, wel zo handig!

Desirée zei

Pff dat is zeker lastig. Misschien winter omdat het nu winter is. Of misschien juist te lente, dan heb je iets om naar toe te borduren!

Unknown zei

Ik ou zelf voor de Herfst gaan, de kleuren spreken mij het meeste aan.
Ik heb ook net stof besteld bij Polystitches,mede dankzij jou werken.
Ik heb ook zo'n grabbag besteld, ben wel benieuwd naar de inhoud hiervan.
Groetjes Yvon.

Wendy zei

Oooo ze zijn alle drie mooi.....ik denk dat ik eerst herfst zou maken, die vind ik toch het mooist.

Groetjes Wendy

Erna zei

Hoi Babs, ik persoonlijk zou voor winter gaan, hoewel ik herfst ook mooi vind.Succes met kiezen
Erna xx

Riet zei

Wat een moeilijke keuze, ik denk toch dat ik de winter zou kiezen. Succes met je keuze!

Michelle zei

Ik zou voor de Autumn of de Winter gaan, die spreken mij toch iets meer aan. Maar alle drie hebben ze wel iets! Succes met deze moeilijke keuze ;)

demeter83 zei

Personally I like Winter, but they're all pretty gorgeous!

Wendy zei

Ik vind ze alle drie prachtig. Zou zelf eerst lente doen en dan winter, want die vind ik het mooiste. Ik vind pakketten ook ideaal, vooral als je veel verschillende materialen nodig hebt.

Druffus zei

ik zou de autumn fairy nemen, zo kan je de reeks vervolledigen :)

zenuwpees zei

ze zijn alledrie even mooi ,ik heb een lichte voorkeur voor het eerste.hopelijk geraak je er uit

zenuwpees zei

ze zijn alledrie even mooi ,ik heb een lichte voorkeur voor het eerste.hopelijk geraak je er uit

Carolyn NC zei

Nice choices, I'm thinking Spring!

Lonneke zei

Winter!
Maar welke je ook kiest, ik vind ze allemaal prachtig.

Daffycat zei

AUTUMN!!!

**my favorite colors** Ha ha!

Vicky L zei

I will pick the Winter! She is really pretty.

Anoniem zei

I love winter, so that gets my vote! Good luck with the decision. At least you are able to stitch the other ones after it.

Wendy zei

moeilijk, ik vind ze allemaal erg mooi !

waar bestel jij het stof nu ?
die webwinkel waar ik jouw reactie op zag staan ( Tatiana´s nogwat ) is ermee gestopt.........

Veerle zei

hey,
ik zou ook voor winter gaan, die heeft mijn persoonlijke voorkeur.

ik heb inderdaad ook problemen (Gent) om aan die materialen te komen, ik ga eens snuffelen bij jouw 'leverancier' :-)

sandra zei

ik vindt ze alle drie mooi.
ik heb die herfst in mijn voorraad doos.

groetjes sandra

Veerle zei

hi, stuur je me even mail, dan kunnen we even privé praten, mijn mail staat op mijn blog!
groetjes
Veerle

Unknown zei

Het blijft een lastige beslissing, ik kan heel moeilijk kiezen tussen de lente en de winter.
Mijn keuzen valt op de lente, omdat het vrolijke kleuren heeft, en dat met dit weer wel fijn is.

Anoniem zei

I love them all, but Spring is my favorite!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oei oei dat is moeilijk , ik vind ze alle drie heel mooi ,ben ook gek op Joann Elliot en die stoffen van Polstitches zijn echt de max , bne benieuwd welke je gaat kiezen !

Carin zei

Ze zijn allemaal erg mooi maar mij trekt de autumn fairy. heb je al besloten welke je gaat maken?

Unknown zei

Oeh, ik kan begrijpen dat je niet kunt kiezen! Ik vind WINTER erg mooi, maar kan begrijpen dat je LENTE ook heel fleurig vind. Hmmm.... ik denk dat ik zelf ook heel lang zou wikken en wegen. Ben je er inmiddels zelf al uit? Heb je alle 3 de patronen ook al thuis liggen?

Aussie Stitcher zei

My favourite is Spring, I love the colors. They are all gorgeous though and will be watching your progress on whichever you decide.