vrijdag 22 februari 2019

Itching fingers...

Ik kon het gewoon niet laten en ben toch maar met een nieuwe Haed begonnen. Het verbaast mij wel dat er zoveel bruin en zwart in de eerste pagina zit maar de mockup ziet er ook anders uit dan het originele artwork. Hopelijk komt het goed.

I just couldn't wait and started with a new Haed. It does surprise me that there is so many black and brown in the first page but the mockup looks different as the original artwork. I hope it will come out right.

Original


Mockup




Ik heb ook de moeilijke beslissing genomen om mijn opleiding even uit te stellen tot september. Ik ben constant moe en ziek er er is uitgekomen dat ik klierkoorts zou gehad hebben. Jammer genoeg dachten ze een tijd geleden dat het gewoon een keelontsteking was en dat de moeheid kwam van de combinatie werken, school en stage.

I also made the hard decision to postpone my education till September. I'm constantly sick and tired and they found out I had glandular fever. Sadly they tought it was a throat infection and that the tiredness came from the combination work, school and internship.

Love, Babs

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtig werk, ik ben heel benieuwd hoe die wordt. Poef dat zal zeker een zware beslissing zijn geweest je opleiding even uitstellen. Maar als je je echt zo voelt en dus klierkoorts heb gehad is het misschien maar beter ook om even naar je lichaam te luisteren. Hoe lastig ook.

Madammeke Ongeduld zei

ook deze de nieuwe tegenslag zal je verwerken
probeer eens te genieten
en je nieuwe borduurwerk zal ook super mooi worden

Jane McLellan zei

I hope working on your new project helps you recover!

Michelle zei

Kiezen voor je gezondheid is het belangrijkste wat er is, maar gelijk soms ook erg lastig. Heel veel beterschap en wat een mooi, nieuw borduurpatroon heb je uitgezocht!

Nina Hobbysite zei

Mooi borduurpatroon. Heel veel borduurplezier!

Guusje, zei

Mooie nieuwe start van een erg mooi patroon. Je opleiding uitstellen zal niet makkelijk zijn geweest maar je gezondheid is heel belangrijk. Nu krijg je even rust en kun je er straks weer volop tegenaan.