zondag 13 januari 2013

A Gracious Era...

 
En nog wat borduurfotootjes, deze keer van A Gracious Era, een kit van Dimensions die al letterlijk bloed, zweet en tranen gekost heeft. Dimensions kits zijn echt niet eenvoudig. Maar ik denk wel dat het resultaat als ie klaar is wel gezien mag worden.
 
And some more stitching pictures, this time from A Gracious Era, a kit from Dimensions that has cost blood, sweat and tears to make allready. Dimensions kits aren't easy at all. But I think the result will be stunning when it's ready.
 
 
 
 
 
Love, Babs
 
 

7 opmerkingen:

Unknown zei

Het word nu al schitterend, ik weet hoe moeilijk ze zijn.

Michelle zei

Ziet er goed uit, nog een hele uitdaging zo te horen!

Tania zei

Ja, dimensions... Ik heb hier ook eentje (aan de kant) liggen ;-)

Amarins zei

Het is inderdaad niet makkelijker, maar het resultaat is keer op keer weer schitterend. Veel sterkte met dit borduurwerk. Liefs, Amarins

Wendy zei

mooi hoor !
dit is inderdaad een werk wat je van een afstandje moet zien, alsof je door een sneeuwbui kijkt, beetje vaag .........
heb die van mij ook nog steeds liggen, ik moet alleen de sneeuwvlokjes nog maar ......

Anna zei

A lovely design and very laborious, once completed will be great

Hugs, Anna

Pull the other thread zei

This looks lovely. Well done. I am working on two dimensions kits at the moment so I feel your pain, they can be quite challenging.