zaterdag 16 februari 2019

Father of Kittens...

Deze heb ik nog maar 1 keer laten zien denk ik. Voor boven ons bed wou ik een matching piece. De meesten onder jullie kennen "Mother of Dragons" wel van Game of Thrones. Ik heb niet zo'n grote fan maar de woordspeling "Mother of Cats" die overal verscheen vond ik wel leuk. Ik heb Anneleen van het Borduurbloempje twee patronen laten ontwerpen: een mother of cats en een father of kittens. Ik ben een tijd geleden al aan de Father begonnen dus ben ik er nu verder mee gegaan.



I showed this only once I think. I wanted two matching pieces for above our bed. The most of you know "Mother of Dragons" from Game of Thrones. I'm not such a big fan but the quote "Mother of Cats" that shows up everywhere I liked quite a lot. So I gave Anneleen from "het Borduurbloempje" the order to design two patterns. a mother of cats and a father of kittens. I started a while ago on the Father piece so I'm continuing it now.

Love, Babs

1 opmerking:

Madammeke Ongeduld zei

zeg wat ben je van plan
een voor een AUB
wel heel mooi