maandag 25 maart 2019

A giveaway...

Vandaag twee posts, maar het is dan ook een speciale dag. Tien jaar geleden ging ik mee met mama naar een hobbybeurs in Kortrijk. Ik wou ook zelf wat creatiefs doen en dacht dat borduren wel iets zou zijn voor mij. Mama kocht me daarop 3 koffietasjes van Vervaco. Eentje is er afgeraakt, de andere 2 liggen nog steeds in de kast. En alhoewel het eerste werkje vol fouten zat ben ik toch gebeten door het borduurvirus. Ook heb ik in totaal nog niet zoveel borduurwerken af als ik kijk naar wat anderen gemaakt hebben op een jaar maar dat hoeft ook niet. 

Om deze 10 jaar te vieren (op 11 april blog ik ook 10 jaar) doe ik een give away. Je kan op de foto's hieronder zien wat er in zit. Geef mij een antwoord op de volgende 2 vragen: hoe lang borduur jij al en wat is jouw favoriete werk dat je ooit gemaakt hebt.

Winnaars worden getrokken op 11 April of het weekend daarna afhankelijk van mijn werkschema. 








Two posts on one day, but it's a special day.Ten years ago I went with my mum to a craftfair in Kortrijk. I wanted to something creative myself and tought cross stitching would be something for me. Mum bought me 3 little coffee cups from Vervaco. One got finished and the other two are still in the cabinet. And even though the first piece was full of mistakes I've been bitten by the cross stitch virus. Also I haven't done many finishes in all that time if I look what other people finish in a year but it's not a game. 

To celebrate these 10 years (on April 11 I'm also blogging 10 years) I'm organizing a give away. You can see on the pictures what is in there. Give me an answer on these 2 questions: how long have you been stitching and what is your favourite piece you made until now.

Winners are pulled the 11th of April or the weekend after depending on my work schedule.

Love, Babs

5 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

10 jaar al weer. En je hebt een prachtige HAED af. Ik borduur al zo lang ik mij kan herinneren. Mijn oma borduurt, dus heb ook al jong gedaan (vanaf 10 jaar ofzo). Maar in vlagen. Ik kreeg op basisschool ook handwerkles en in middelbare school ook 2 jaar voor gekozen.
Dus borduur denk al 20 jaar, alleen soms veel en soms niets.
Borduur liever dan ik iets afmaak. Dus veel projecten. Maar denk dat ik Easter Butterfly mijn mooist afgewerkte borduurwerk vindt en mijn kerstornamenten.

Smily-Света zei

Hungary is eager to participate. :) My congratulations for such a nice date!

Well, I've been stitching since 2007, and this passion is just growing and growing.
My favourite piece is not a cross stitch item, but mostly embroidery. It was a baby bed, made from a picture in the 19th century journal. I sewed in white cotton and stitched a dark-blue ornament, and then sent to my sister when she was pregnant with her 2nd boy.
As for cross stitching, Lavender and Lace, Just Nan and Dimensions are my permanent leaders.

Kind regards,
Szvetlana

FlashinScissors zei

Congratulations Babs! A lovely celebration.
But don’t include me in your giveaway, I have far too many projects to stitch!
I only wanted to congratulate you on your 10 years of crafting and blogging!
Here’s wishing you many more happy years stitching and blogging.
Hugs,
Barbara xx

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je Jubileum. Ik borduur al sinds mijn 5 exdenk ik dus bijna 52 jaar en heb al veel gemaakt en weggegeven. Mijn favoriete werk isxeen Kerst tafelkleed met goudwerk. Daar ben ik nog steeds trots op imdat het zo mooi is geworden maar ook erg moeilijk was want ik was nog jong toen ik hem maakte en het meisje met de klok. Die hangt hier ook nog steeds in mijn kamer.

Unknown zei

Proficiat Barbara met je 10 jaar dat je borduurd en het 10 jarig bestaan van je blog.Ik borduur al meer dan 20 jaarIk ben nu aan een Farao en een dame aan het borduren ook heb ik een viool met bloemen geborduurdeen borduurwerk met bloemen alleen en en twee kleurig borduurwerk,doekjes voor kerst om op de kast te leggen en nog allerlei doeken.De viool en het twee kleurig borduurwerk waren mijn favorieten.
Groetjes
Marie-Claire