zondag 7 april 2019

April allready....

De tijd vliegt, het is al een paar dagen in april en ik heb een finish en natuurlijk ook de Tusal.

Eerst de finish, dit was een verrassing voor moederdag maar voor mama kan ik niks verzwijgen, al zeker geen borduurverrassingen dus ze weet het al. Het is de eerste keer dat ik dit soort borduren doe en alhoewel er een aantal foutjes inzitten vind ik hem wel prachtig geworden. Ik had de kit besteld in Oekraïne (weeral) in een Etsy shop. Alles wordt netjes uitgelegd, je hebt de ring, het garen en de stof. Ik heb er twee dagen aan gewerkt en hij is dan ook al af.




Times flies, we are allready a few days in April and I have a finish and offcourse the TUSAL.

This is a gift for Mothersday but I can't keep any secrets and especially stitching secrets from my mum so she has allready seen it. I've orderd this kit from an Etsy shop in Ukraine (again) and it got delivered with the threads, fabric, ring, and very good instructions. I started stitching right away and after two days it goes finished.


De Tusal dan maar. Ik heb deze maand gewerkt aan Times Up, dan de heks, het lavendel werkje om dan aan mijn oudste Haed wip te werken: Crab Apple. Dit potje wordt geleegd in de vaas en dan beginnen we opnieuw voor volgende maand.


Tusal is next. I worked on Times up, then the Witch, the lavender piece and last but not least my oldest Haed wip: Crab Apple. This jar gets emptied in the vase and then I can start again for next month.

Love, Babs





8 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

haha jammer dat ik het al weet he, het is supermooi

Guusje, zei

Wat een mooi cadeau voor je mamma daar zal ze blij mee zijn. Lief dat je dat voor haar maakt.

ALICE MARGAUX zei

Oh Babs wat een lief kadootje voor jouw mamma en het is heel mooi geborduurd. Ik ben benieuwd naar jouw volgende project.

Anoniem zei

Wouw ik vind hem echt heel erg mooi geworden, ik heb nog nooit zo geborduurd maar ik vind het idee om het eens te gaan doen wel steeds leuker!

Nina Hobbysite zei

Wat prachtig! Het lijkt mij heel lastig om te doen of valt dit mee?

Jane McLellan zei

Lovely! A special gift for mothers’ day.

Unknown zei

Prachtig borduurweek gefeliciteerd.
Marie-Claire

Michelle zei

Wat mooi! Zelf heb ik nog nooit zoiets geborduurd maar het lijkt mij wel erg mooi ( en lastig ) :)